söndag 9 oktober 2011

Vacker dag!


Vilken härligt vacker dag det har varit idag! Sol och kallt - så som jag älskar hösten. Det här är ju min favoritårstid så jag njuter verkligen av att vara ute, speciellt dagar som denna.

Jag lyckades få med mig R till ankdammen som ligger en bit bort i skogen. Vi tittade på lövens färger, på de få blommor som växte och pratade om vilka djur som finns här. R var lite rädd att det skulle komma en varg men jag lugnade honom med att de inte finns just här. Bara hos farmor... smidigt sagt eller kanske inte men samtidigt så frågar han ju samma sak när vi är där.

Smolket i bägaren denna helg är min mage men nu har detta skov pågått så länge att jag hoppas att det snart är över.

Medan vi gick i skogen ringde J. De hade runt 28 gr och var på väg till delfinshow. Konstigt nog tycker säkert många, föredrar jag det här. Jag saknar honom. Saknar hans värme, hans kärlek och hans famn att krypa in i. Den här veckan - om någon - har jag varit i behov av kramar. Vi får ta igen det på torsdag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar